Yalnızlık(Çağımızın Hastalığı)

Aslında ben yalnızlığı iki koldan ele alırım. Birincisi küçük bir toplumda yalnız olmaktır. Diğeri ise büyük bir toplumda yalnızlıktır. Tabii en kötü olanı sizinde tahmin ettiğiniz gibi koca bir toplumda yalnız olmaktır.  Peki ya insan nasıl oluyorda kocaman bir topluluğun içinde yalnız olabiliyor?

Bana sorarsınız bu hastalığın nedeni bir mikrop ya da salgın bir hastalık değil. Bunun tek nedeni çoğu kişininde şu an ben bu satırları yazarken okumak için kullandıkları araçlar evet doğru bildiniz;cevabımız Bilgisayar. Ama bu konuda da bilgisayarı günah keçisi yapma taraftarı değilim. Olmayacağım fakat insanları yanlış kullanımı bu yalnızlığı ortaya çıkarıyor. Çoğu kişi diyecek ben facebook ve netlog’ta sosyalleşiyorum. Evet bu siteleri bende seviyorum. Ama sanal dünyada gezerken gerçek dünyamızdan uzaklaşmayalım.

http://lh5.ggpht.com/tkepez/RrHVifB-V1I/AAAAAAAABCI/nHmP-7qrXBo/s288/yalnizlik+(36).jpg

Kalkın uyanın ve biraz etrafınıza bakın mutlumusunuz? Peki ya dostlarınız yanınızda mı? Bilgisayar sizin dostunuz değil apacık bir arkadaş hırsızıdır. Ve bu sanal dünya yüzünden arkadaşlarınızı bile harcarsınız belkide değilmi? Hak veren olduğunuzu biliyorum.

Sanal dünya ile gerçek dünya arasındaki sınırlarınızı koruyunuz.

Mustafa Türkan

2 Responses to “Yalnızlık(Çağımızın Hastalığı)”

  1. ra55

    Efendim, Saygılarımla; Önce Bloxoo aracılığı ile Achimer isimli bloğumu ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Henüz daha planladıklarımı tam tamamlayamadım. Çağımızın hastalığına koyduğunuz teşhis çok doğru bir teşhis hem teşhisinize hem de reçetenize aynen katıldığımı ifade etmek istiyorum. Sizin bloğunuz da çok güzel ve daha profesyonelce hazırlanmış. Sizi bu konuda da tebrik eder, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. WORDPRESS te ben de bir blog açmak istedim, dosyayı oluşturdum ama, diğer olayları bir türlü beceremedim. Efendim, hoşça ve sevgiyle kalın…

  2. sineyorum

    Saolunn

Bir Cevap Yazın

